Skip to main content
5 jaar garantie
Direct af fabriek NL
Gratis bezorging

Reparatie en retourneren

Wat als het product niet naar wens is?

Wij doen ons uiterste best om een perfect product voor je te maken. Als het niet naar wens is, neem dan altijd eerst contact met ons op. Hieronder vind je veelgestelde vragen over retour sturen.

Kan ik een maatwerk product retourneren?

Omdat je raamdecoratie speciaal voor je op maat is gemaakt, is het herroepingsrecht niet van toepassing. Je kunt dus niet zomaar retour sturen of ruilen. Mocht er schade zijn ontstaan tijdens fabricage of transport, dan wordt dit indien mogelijk gratis hersteld of vervangen.

Hoe moet ik een retour verpakken?

Tijdens transport kan er van alles misgaan. Het juist verpakken is daarom essentieel. Het is belangrijk dat je eigendom degelijk is verpakt.

Zorg dat de ketting altijd bijeengebonden achter het gordijn of de raamdecoratie hangt.
Het lipje van het kettinghuis bij rolgordijnen steekt meestal uit — bescherm het goed.
Let erop dat er geen onderdelen tegen het stof of de cassette drukken om deuken te voorkomen.
Wij adviseren om de verpakkingskoker en noppenfolie niet direct weg te gooien en deze opnieuw te gebruiken voor het retourneren.

Heb je geen koker meer? Dan kun je deze het best verkrijgen bij een tapijtzaak. Tegen kostprijs kunnen wij je ook een koker toesturen.

Ik heb een verkeerd product geleverd gekregen. Wat moet ik doen?

Wij werken met de grootste zorg aan je bestelling. Mocht je per abuis toch een verkeerd product hebben ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Raamdecoratie

Bel onze klantenservice

+31 (0)495 54 10 11

Weekdagen 09:00 - 12:00 en 13:00 - 15:00 bereikbaar

Adres showroom en fabriek

De Droogmakerij 47
1851 LX Heiloo

Volg HEWO Raamdecoratie BV.